06/05/2019

Βιογραφικά υποψηφίων ΜΟΥΖΑΚΗ ΧΡΥΣΗ


Μουζάκη Χρυσή (Κρίστη) του Ιωάννη

 Υποψήφια ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων Π.Ε. Ζακύνθου

με την ΑΝ.Α.Σ.Α.
(Ανεξάρτητη Αυτοδιοικητική Συνεργασία Αρχών
για τα Ιόνια Νησιά)
 
 
Γεννήθηκα στη Ζάκυνθο, όπου και διαμένω μόνιμα, από τον Ιωάννη και την Μαρία το γένος Μαλαπέτσα.
Αποφοίτησα από το 1ο Γενικό Λύκειο Ζακύνθου και κατόπιν έγινα διπλωματούχος δημοσίου ΙΕΚ. Έχω γνώσεις αγγλικής γλώσσας.
Με γνωρίζετε με το μικρό μου όνομα, γιατί από πολύ νέα έμαθα να είμαι ενεργός πολίτης.
Σε μια Ανεξάρτητη Δημοκρατική κοινωνία η επιλογή να συμμετέχω στις εκλογές για την Ιόνιο Περιφέρεια είναι δική μου συνειδητή απόφαση. Η συμμετοχή κάτω από πίεση ή μετά από καλλιέργεια τεχνητών ενοχών ακυρώνει την ίδια την διαδικασία.
Ο Συνδιασμός ΑΝΑΣΑ για τα Ιόνια νησιά που οραματίζεται, έχει κύρος, αξιοπρέπεια και ισχυρούς δεσμούς με την κοινωνία. Πορεύεται με αυτοπεποίθηση και ασφάλεια, με δύναμη λόγου και παρουσίας στο νέο σκηνικό που διαμορφώνεται. Με ανθρωπιά, κοινωνικότητα και πολιτισμό, με ελευθερία, αλληλεγγύη και εξωστρέφεια η Περιφέρεια προχωράει μπροστά και συνθέτει αξιοποιώντας την δημιουργική ικανότητα των πολιτών της.
Έχω ένα νησί στην καρδία μου! Είμαι υπερήφανη για την ιστορία του. Θυμάμαι και αναπολώ πολλές φορές τις φωτεινές στιγμές του. Γνωρίζω τις δυνατότητες του αλλά βιώνω και τις αδυναμίες του. Ακούω τα ¨γιατί¨ των συνανθρώπων μου ιδιαίτερα των ευπαθών κοινωνικών ομάδων (ΑμΕΑ, άνεργοι, κακοποιημένες γυναίκες). Το έχω ονειρευτεί στην προοπτική του καθαρό, ασφαλές, φιλικό, σύγχρονο και φωτεινό. Αυτό το όραμα, η ΑΝ.Α.Σ.Α. έχει το σχέδιο να γίνει πραγματικότητα. έχω το Τζάντε στην καρδιά μου και γι’ αυτό πρέπει να αγωνιστούμε: για το δικό μας Φιόρο του Λεβάντε!