07/05/2019

Βιογραφικά υποψηφίων ΠΟΜΟΝΗΣ ΤΖΑΝΕΤΟΣ

Πομόνης Τζανέτος
Δρ. Μηχανικός Η/Υ και πληροφορικής,
σύμβουλος Ανάπτυξης
 

Υποψήφιος ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων Π.Ε. Ζακύνθου

με την ΑΝ.Α.Σ.Α.
(Ανεξάρτητη Αυτοδιοικητική Συνεργασία Αρχών
για τα Ιόνια Νησιά)

Γεννήθηκα στη Ζάκυνθο το 1980 και μεγάλωσα στο Κάτω Γερακαρίο. Είμαι παντρεμένος, με ένα παιδί.
Είμαι διπλωματούχος του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών, όπου υποστήριξα και τη διδακτορική μου διατριβή.
Έχω πολύχρονη εμπειρία σε θέματα διαχείρισης εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων και έργων, έχω υπάρξει επί σειρά ετών ερευνητής και εκπαιδευτικός στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, και δραστηριοποιούμαι ως σύμβουλος ανάπτυξης με ειδίκευση σε θέματα τεχνολογίας, τουριστικής και πολιτιστικής διαχείρισης, αλλά και τοπικών και περιφερειακών αναπτυξιακών πολιτικών.
Είμαι αντιπρόεδρος του Συλλόγου Μηχανικών Ζακύνθου, μέλος του Περιφερειακού Συμβουλίου Έρευνας και Καινοτομίας Ιονίων Νήσων και Εθνικός Εκπρόσωπος στη Διεθνή Επιστημονική Επιτροπή Πολιτιστικού Τουρισμού του ICOMOS.
Σκοπός μου είναι να συνεισφέρω στον ολοκληρωμένο κεντρικό σχεδιασμό και τη θεσμική θωράκιση του τόπου μας σε θέματα υποδομών, καθώς και στη διάσωση και ανάδειξη της αξιόλογης, αλλά πλήρως ανεκμετάλλευτης, Πολιτιστικής Κληρονομιάς μας, με απώτερο στόχο την αξιοποίησή της ως παράγοντα ορθολογικής και βιώσιμης ανάπτυξης της Ζακύνθου.