16/04/2019

Βιογραφικά υποψηφίων ΧΕΙΜΑΡΙΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ (ΛΕΤΑ)

Χειμαριού Νικολέτα (Λέτα)
ιδιωτική υπάλληλος
 

Υποψήφια ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων Π.Ε. Κέρκυρας
 
 με την ΑΝ.Α.Σ.Α.
(Ανεξάρτητη Αυτοδιοικητική Συνεργασία Αρχών
για τα Ιόνια Νησιά) 

 
Ονομάζομαι Χειμαριού Νικολέτα ή αλλιώς Λέτα. Με καταγωγή από το υπέροχο νησί της Κέρκυρας.
Από τα πρώτα χρόνια της ζωής μου, σε ηλικία 12 ετών με παρότρυνση των γονιών μου αλλά και δική μου συναίνεση, εργάστηκα για πρώτη φορά την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών. Αυτό κράτησε μέχρι που τελείωσα το λύκειο Κέρκυρας. Αργότερα εργάστηκα ως ιδιωτική υπάλληλος για δέκα για 10 συνεχόμενα χρόνια, ενώ για τα επόμενα 11 χρόνια εργάστηκα στην οικογενειακή μας επιχείρηση, η οποία εν μέσω κρίσης πολύ συνειδητοποιημένα έπρεπε να κλείσει. Τα τελευταία δύο χρόνια απασχολούμαι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες, ενώ το χειμώνα εργάζομαι ως ραδιοφωνική παραγωγός σε πρωινή καθημερινή εκπομπή.
Υποστηρίκτρια της δια βίου μάθησης, πιστεύω ότι η μάθηση δεν έχει ηλικία. Πριν περίπου 6 χρόνια ξεκίνησα τα μαθήματα στο Εναλλακτικό Εργαστήρι Κέρκυρας και εθελοντικά, όταν οι υποχρεώσεις μου το επιτρέπουν, θέλω να είμαι δίπλα σε αυτή την ομάδα που προσφέρει μοναδικό έργο όπου υπάρχει πραγματικά ανάγκη, με αξιοπρέπεια.
Πριν 2 χρόνια πήρα το πτυχίο μου στο μάθημα των Αγγλικών και των υπολογιστών, ενώ έχω παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια και σήμερα σπουδάζω στα ΙΕΚ Κέρκυρας.
Εθελοντικά βοηθάω στον πολιτιστικό σύλλογο Corfu Leon Κομπιτσίου, στο Corfu Mountain trail, στο Εναλλακτικό Εργαστήρι Κέρκυρας.
Έχω εργαστεί στο παρελθόν ως υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων σε μια ποδοσφαιρική ομάδα του νησιού μας.
Τέλος έχω εργαστεί στο γραφείο Αντιπεριφερειάρχη Κοινωνικής Πολιτικής Αλέκου Μιχαλα ως γραμματέας το χειμώνα του 2018. Εκεί συνειδητοποίησα ότι πολλά χρόνια προσφέρω από καρδιάς όπου χρειαστεί τη βοήθειά μου και θέλω να συνεχίσω να το κάνω και στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης. Έχω τη διάθεση, τη δυναμική, την υπομονή και την επιμονή όταν αναλαμβάνω ένα θέμα να το λύνω χωρίς να ξεφεύγω από το στόχο μου, όσο χρόνο και αν μου πάρει.
Τέλος εργάζομαι πολλά χρόνια και θα ήθελα να μου δοθεί η ευκαιρία να εργαστώ με σκοπό την βεβαίωση των υποδομών του νησιού μας, έτσι ώστε να έχει τη θέση που του αξίζει.