03/04/2019

Βιογραφικά υποψηφίων ΤΣΙΟΥΛΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ

Τσιούλης Ευθύμιος
οδοντίατρος Γ.Ν. Κέρκυρας

Υποψήφιος ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων Π.Ε. Κέρκυρας
 
 με την ΑΝ.Α.Σ.Α.
(Ανεξάρτητη Αυτοδιοικητική Συνεργασία Αρχών
για τα Ιόνια Νησιά)
 
 
Γεννήθηκα στην Τασκένδη της πρώην Σοβιετικής Ενωσης το 1954 και επαναπατρίσθηκα το 1977.
Στην Κέρκυρα κατοικώ και δραστηριοποιούμαι εδώ και 35 χρόνια.
Είμαι παντρεμένος με τη φιλόλογο Χονδρογιάννη Χριστίνα και έχω δυο κόρες, την ΤΣΙΟΥΛΗ Πατρίτσια, ειδική ορθοδοντικό και την ΤΣΙΟΥΛΗ Τάνια, φυσικοθεραπεύτρια.
Πτυχιούχος Οδοντιατρικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, άσκησα την οδοντιατρική από το 1984 πολλά χρόνια στο ιδιωτικό ιατρείο μου, στη συνέχεια για 10 χρόνια στο πρώην ΙΚΑ και τώρα είμαι Διευ/ντής οδοντίατρος του Γενικού Νοσοκομείου Κέρκυρας.
Με τη συμμετοχή μου σε συλλογικές δράσεις εντοπίζω προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά και προσπαθώ να προτείνω λύσεις που να διευκολύνουν την καθημερινότητα των συμπολιτών μας.
Αν και κατεβαίνω πρώτη φορά στις αυτοδιοικητικές εκλογές, πιστεύω ακράδαντα στην άμεση συμμετοχή των πολιτών στα κοινά, για να ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας για μια Περιφέρεια πραγματική ΑΝΑΣΑ όλων των Επτανησίων!!