23/04/2019

Χωρίς κρατικά αεροδρόμια και χωρίς κρατικό αερομεταφορέα!

11 Απριλίου 2017 – 11 Απριλίου 2019.
Δύο χρόνια FRAPORT στα άλλοτε ελληνικά κρατικά αεροδρόμια.
 
του Γιώργου Μαυρωνά
Έργα γίνονται στα αεροδρόμια, όπως και στο δικό μας «Ι. Καποδίστριας». Και θα γίνουν και στο μέλλον. Δεν γίνονται όμως με κεφάλαια των –δήθεν- επενδυτών. Δεν εισέρρευσαν στη χώρα κεφάλαια της FRAPORT και πολύ περισσότερο του γερμανικού δημοσίου, αφού ως γνωστό η γερμανική εταιρεία ανήκει στο κρατίδιο της Έσσης. Τα έργα γίνονται από τις εξασφαλισμένες χρηματοδοτήσεις των επιβατών και των αεροσκαφών, που χρησιμοποιούν τα αεροδρόμια, μέσω των οποίων διακινείται το 85% του ελληνικού τουρισμού. (βλ. ¨σπατόσημο¨, τέλη χρήσης αεροδρομίων, κλπ), και από τα ενοίκια των διαφόρων εμπορικών χρηστών, εντός και εκτός των κτιριακών εγκαταστάσεων των αεροδρομίων, τις οποίες ¨φρόντισαν¨ ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ να τις στερηθεί το Ελληνικό Δημόσιο! Τριακόσια ογδόντα (380) εκατ. ευρώ ετησίως!! Τα πήραν με τις υπογραφές τους από την Εθνική Οικονομία και τα μεταβίβασαν στην Οικονομία της Έσσης και στους μετόχους της FRAPORT, μεταξύ των οποίων και η κρατική αεροπορική εταιρεία LUFTHANSA.
Οι αρχιτέκτονες του ξεπουλήματος των αεροδρομίων είχαν, μάλιστα, φροντίσει… να ξεπουλήσουν και τον εθνικό αερομεταφορέα. Την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ! Την οποία την κατηγορούσαν, την απαξίωναν και τη διέσυραν ως ζημιογόνο και επιδοτούμενη… χωρίς ποτέ να λένε πόσα οι ίδιοι της χρωστούσαν, (μέσω των κυβερνήσεων των κομμάτων τους, για τσάμπα μεταφορές στο εσωτερικό και στο εξωτερικό δικών τους ψηφοφόρων, για τα υποχρεωτικά δρομολόγια στις άγονες γραμμές και σε ζημιογόνες γραμμές του Εξωτερικού), και με πόσα – κατ’ εντολή τους- οι διοριζόμενοι κομματικοί εγκάθετοι διαχειριστές της την επιβάρυναν, (με πελατειακές –υπεράριθμες- προσλήψεις, με αλόγιστες σπατάλες, με προκλητικές παροχές και άλλες εμπορικού και οικονομικού περιεχομένου αποφάσεις τους).
Κάπως έτσι, καταντήσαμε η μόνη χώρα της ΕΕ χωρίς κρατικά αεροδρόμια και χωρίς κρατικό αερομεταφορέα.
Και η Τουρκία, των μπουνταλάδων… τρομάρα μας, για να ενισχύσει τις Τουριστικές ροές της πριμοδοτεί τα εισιτήρια των επισκεπτών της, μέσω του κρατικού της αερoμεταφορέα της, (την TURKISH AIRLINES). Γιατί άραγε: Γιατί ξέρει ότι τη ¨χασούρα¨ θα τη βγάλει εις διπλούν! Πρώτα από τον διευρυνόμενο εμπορικό κύκλο της τουριστικής οικονομίας της και ύστερα από τα έσοδα των κρατικών αεροδρομίων της.
Αλλά εμείς, οι Ευρωπαίοι…, δεν έχουμε ούτε κρατικά αεροδρόμια, ούτε κρατικό αερομεταφορέα! και οσονούπω δεν θα έχουμε ούτε κρατικά λιμάνια και γι’ αυτό, και τη ¨χασούρα¨ των 380 εκ ευρώ, ετησίως, δεν θα τη βγάλουμε ΠΟΤΕ! Θα μας λένε, όμως, οι γνωστοί «ντελιβεράδες» των μεταρρυθμιστών της Εσπερίας ότι έχουμε τουριστική στρατηγική και στρατηγική αερομεταφορών και από τον Απρίλη του 2020, που θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα στο «Ι. Καποδίστριας», θα πληρώνουμε ¨σπατόσημο», (¨η τέλος αναχωρούντων επιβατών), 18,50 ευρώ, για να εισπράττει ο επενδυτής… επιπλέον 7,5 εκατομμυριάκια , εις δόξαν των χειροκροτητών, των επενδυτών και των εκποιητών!
Ελλάς το μεγαλείο σου!